نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
زوج جوان آتالانتا یا زوج بلژیکی برای خط میانی یوونتوس

زوج جوان آتالانتا یا زوج بلژیکی برای خط میانی یوونتوس

رسانه های کشور ایتالیا امروز خبر های جذابی از اهداف باشگاه یوونتوس برای خرید منتشر کردند که همچنان نام اکسل ویتسل در صدر لیست ماروتا قرار دارد.

 

دیگر بر کسی پوشیده نیست که هدف اصلی یوونتوس در زمستان پیش رو، اکسل ویتسل ستاره بلژیکی تیم زنیت روسیه می باشد. با این حال بیانکونری قصد ندارد مبلغ زیادی برای جذب این بازیکن پرداخت کند و در صورتی که باشگاه روسی با انتقال ویتسل در زمستان مخالفت کند، او در تابستان بعدی به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس خواهد شد.

 

اما در کنار ویتسل گزینه های قابل توجه جوان دیگری هم حضور دارند که سرشناس ترین آنها یوری تیلمانس هم وطن فقط 19 ساله ویتسل است. یووه مدت زیادی است که این بازیکن را زیر نظر دارد و می تواند با پرداخت 25 میلیون این ستاره آینده دار اندرلخت را به خدمت بگیرد. البته خیلی بعید است که تیم بلژیکی راضی به فروش هافبک خلاق خود در زمستان شود که چشم تمامی بزرگان اروپا را به خود خیره کرده است. تیلمانس در این فصل آمار 10 گل و 5 پاس گل در 25 بازی را ثبت کرده است.

 

از بلژیک به ایتالیا می رویم، جایی که تیم آتالانتا با ستاره های جوان خود همه را شگفت زده کرده است. فرانک کسیه و متیا کالدارا از بهترین های آتالانتا در این فصل بوده اند و برخی رسانه ها معتقدند فابیو پاراتیسی و بپه ماروتا وارد مذاکره با سران باشگاه آتالانتا شده اند تا این دو بازیکن جوان را به تورین ببرند. پیشنهاد یوونتوس برای جذب این دو بازیکن وسوسه کننده به نظر می رسد. تورینی ها قصد دارند 30 میلیون برای جذب هر دو بازیکن بپردازند و نیم فصل دوم امسال نیز آنها را به طور قرضی در همان آتالانتا حفظ کنند.

 

بدین ترتیب آتالانتا می تواند از وجود ستارگان جوان خود تا پایان فصل بهره برده و با پول فروش آنها نیز جانشین های مناسبی را خریداری کند. در مقابل این دو بازیکن در پایان فصل با تجربه بیشتری راهی یوونتوس خواهند شد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که تیم های بزرگی چون تاتنهام، لیورپول، اینتر و میلان نیز برای جذب این دو بازیکن و به خصوص کسیه ابراز علاقه کرده اند. گفته می شود لیورپول مبلغ 22 میلیون برای این ستاره ساحل عاجی پیشنهاد کرده تا رقابت برای خرید او جذاب تر شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: